اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان ظرفیت کانون‌های فرهنگی را به اشتراک می‌گذارد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان اقدام موثری برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های کردستان با سایر استان‌ها و استفاده از ظرفیت استان و الگوگیری سایر استان‌ها از کردستان است.

راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان ظرفیت کانون‌های فرهنگی را به اشتراک می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حبیب‌الله ارزانی پیش از ظهر امروز در آئین رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کردستان در ویدئوکنفرانسی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد استان کردستان با همتی که داشت به رتبه خوبی در کشور رسید و کردستان اکنون یکی از استان‌های فعال در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی با تقدیر از فعالیت ارزشمند کانون‌های فرهنگی کردستان افزود: امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی خالصانه در خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی هستند و اقدامات آنها ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام کرد: راه‌اندازی پایگاه فهما در کردستان اقدام موثری برای اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاشتن برنامه‌های کانون‌های استان کردستان با سایر استان‌ها و استفاده از ظرفیت استان و الگوگیری سایر استان‌ها از کردستان است.

حجت‌الاسلام ارزانی عنوان کرد: امیدواریم این پایگاه زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگ و هنر استان و کشور باشد و بی‌شک ایران مانند رنگین کمانی است که وقتی عقاید و تنوع فکری در کنار هم قرار می‌گیرد زیباتر خواهد بود و به رشد خواهد رسید.

 

وی گفت: کردستان به لحاظ تاریخی، فرهنگی و نیروی انسانی دارای ظرفیت گسترده‌ای در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و امید شاهد پیشرفت استان کردستان باشیم.

رونمایی از سامانه بچه‌های مساجد

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز در این آئین اعلام کرد: در گذشته از سامانه بچه‌های مساجد رونمایی شد که 28 نفر در استان انتخاب شدند که فعالیت‌های کانون‌ها را در این سامانه منعکس می‌کرد.

کامل گلباغی افزود: امروز نیز شاهد راه‌اندازی پایگاه فهما در استان هستیم که فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان را منعکس خواهد کرد و سایر استان‌های کشور نیز در جریان فعالیت کانون‌های استان قرار خواهند گرفت.

در این آئین از برگزیدگان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تجلیل و پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کردستان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول